Стома В. М. Комп'ютерна підтримка навчання фізики: ретроспективний аналіз / В. М. Стома // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 299-303. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Наведено ретроспективний аналіз програмних засобів з фізики. Розглянуто: "ППЗ Бібліотека електронних наочностей 7 - 11 клас" (2008 р.), "ППЗ Електронний задачник з фізики 7 - 9 клас" (2009 р.), "Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7 - 10 класу ЗНЗ" (2010 р.), "Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7 - 10 класу ЗНЗ" (2011 р.), "Революція в навчанні. Фізика" (2011 р.), "1С: Физический конструктор" (2014 р.), "Crazy Machines 1 "Запрацювало!"" (2014 - 2017 р.), PhET (2011 р.), VirtualLab (2015 р.), Einstein (2014 р.), Архимед (2014 р.). Наведено їх переваги, недоліки, класифікацію, мету та клас, у якому є доцільною така компютерна підтримка для вивчення курсу фізики; на підставі цього аргументовано доцільність використання майбутніми вчителями фізики програмних засобів у навчальному процесі. Обгрунтовано значення програмних засобів, які надають можливість організувати моделювання, емуляцію та фізичний експеримент: віртуальні та цифрові лабораторії. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-253
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|