Basyuk D. I. Distribution as a modern form of marketing structures in tourism = Дистрибуция как современная форма сбытовых структур в туризме / D. I. Basyuk, I. Ya. Antonenko, Ye. O. Muzychka // Наук. вісн. Полісся. - 2017. - Вип. 4 (ч. 2). - С. 125-130. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Розглянуто розробку теоретичних та методичних підходів, практичних рекомендацій щодо управління дистрибуційною діяльністю туристичних підприємств. Визначено, що побудова дієвої системи дистрибуції туристичних послуг повинна здійснюватись на основі їх збутового потенціалу, каналів просування туристичних продуктів (прямих, непрямих) та формування стратегій. Розглянуто застосування електронної дистрибуції в туризмі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|