Panhelova N. Development of the theory and practice of physical education of domestic preschool education in the period of the Russian Empire = Розвиток теорії й практики фізичного виховання вітчизняної дошкільної освіти за часів Російської імперії / N. Panhelova, N. Moskalenko // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2017. - № 3. - С. 98-102. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.Висвітлено характерні риси концепцій фізичного виховання дітей дошкільного віку, вітчизняної педагогіки за часів Російської імперії (XVIII - початок XX ст.). Показано, що вітчизняна дошкільна освіта висуває ідею всезагальної освіти, а новаторські педагогічні ідеї використовуються для всебічного виховання підростаючого покоління. Об'єктивно ці педагогічні ідеї та теорії, які виражали зростаючий соціальний попит на вдосконалення форм і методів виховання, сприяли подальшому розвитку педагогічної теорії та практики в галузі фізичного виховання. Розкрито погляди та педагогічні ідеї П. Ф. Лесгафта, К. Д. Ушинського, І. А. Сікорського, В. М. Бехтерева, С. Ф. Русової й ін. Визначено спрямованість основної ідеї вітчизняної дошкільної педагогіки - всебічний розвиток особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4УКР)5/6 + Ч411.354 г(4РОС)5/6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|