Kuznyetsova O. Pedagogical principles of methodical system of application of health-improving technologies in the process of students' physical education = Педагогічні принципи методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання студентів / O. Kuznyetsova // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2017. - № 3. - С. 147-153. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.Застосування принципів - необхідна умова, яка сприяє підвищенню якості педагогічної діяльності. Загальнодидактичні принципи, покладені в основу вивчення всіх дисциплін, значною мірою визначають їх зміст, форми організації, процес і методи навчання. Специфічні принципи відображають специфіку фізкультурно-оздоровчої діяльності, розширюють і доповнюють загальнодидактичні принципи. Один із головних принципів фізичного виховання - принцип оздоровчої спрямованості, зміст якого полягає в забезпеченні оздоровчого ефекту в процесі тренувальних занять, - є сьогодні вкрай актуальним для фізичного виховання студентської молоді. Мета роботи - проаналізувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, теоретично обгрунтувати загальнодидактичні та спеціальні принципи методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення. У процесі формування готовності до застосування оздоровчих технологій під час фізкультурно-оздоровчої діяльності виокремлено такі принципи: гармонійного розвитку особистості; зв'язку із життєдіяльністю; свідомості; суб'єкт-суб'єктної спрямованості виховних відносин; оздоровчої спрямованості; індивідуалізації; інноваційності; неперервності та наступності. Охарактеризовано специфічні принципи, які відображають специфіку методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі психофізичної підготовки до майбутньої професійної діяльності: домінантно-мотиваційної настанови; цілісної просторовочасової інтеграції; спеціалізованості; різноспрямованої ритмічності; зворотного зв'язку. Встановлено, що існують різні підходи до визначення вченими кількості принципів навчання, їх змістовного наповнення та способів реалізації на практиці. У У дослідженні принципи синтезовано в систему єдиного педагогічного процесу, що сприяло створенню оновленої методичної системи застосування оздоровчих технологій і забезпеченню успішного її втілення в здоров'язбережувальний освітній простір вищого навчального закладу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.143 + Ч511.172
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|