РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000678625<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kuznyetsova O. 
Pedagogical principles of methodical system of application of health-improving technologies in the process of students' physical education = Педагогічні принципи методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання студентів / O. Kuznyetsova // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2017. - № 3. - С. 147-153. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Застосування принципів - необхідна умова, яка сприяє підвищенню якості педагогічної діяльності. Загальнодидактичні принципи, покладені в основу вивчення всіх дисциплін, значною мірою визначають їх зміст, форми організації, процес і методи навчання. Специфічні принципи відображають специфіку фізкультурно-оздоровчої діяльності, розширюють і доповнюють загальнодидактичні принципи. Один із головних принципів фізичного виховання - принцип оздоровчої спрямованості, зміст якого полягає в забезпеченні оздоровчого ефекту в процесі тренувальних занять, - є сьогодні вкрай актуальним для фізичного виховання студентської молоді. Мета роботи - проаналізувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, теоретично обгрунтувати загальнодидактичні та спеціальні принципи методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення. У процесі формування готовності до застосування оздоровчих технологій під час фізкультурно-оздоровчої діяльності виокремлено такі принципи: гармонійного розвитку особистості; зв'язку із життєдіяльністю; свідомості; суб'єкт-суб'єктної спрямованості виховних відносин; оздоровчої спрямованості; індивідуалізації; інноваційності; неперервності та наступності. Охарактеризовано специфічні принципи, які відображають специфіку методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі психофізичної підготовки до майбутньої професійної діяльності: домінантно-мотиваційної настанови; цілісної просторовочасової інтеграції; спеціалізованості; різноспрямованої ритмічності; зворотного зв'язку. Встановлено, що існують різні підходи до визначення вченими кількості принципів навчання, їх змістовного наповнення та способів реалізації на практиці. У У дослідженні принципи синтезовано в систему єдиного педагогічного процесу, що сприяло створенню оновленої методичної системи застосування оздоровчих технологій і забезпеченню успішного її втілення в здоров'язбережувальний освітній простір вищого навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.143 + Ч511.172

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського