Гайворонський О. А. Структура та механічні властивості зони термічного впливу відновлених залізничних коліс / О. А. Гайворонський, В. Д. Позняков, Л. І. Маркашова, О. П. Осташ, В. В. Кулик, Т. О. Алексеєнко, О. С. Шишкевич // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2015. - 51, № 4. - С. 114-119. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.За результатами дослідження впливу термічної обробки сталі 65Г, яка моделює термодеформаційний цикл відновлювального наплавлення залізничних коліс, встановлено, що підвищити опірність крихкому руйнуванню металу колеса в зоні термічного впливу до рівня основного металу можна формуванням у ній бейнітно-мартенситної структури і витримкою 2 - 3 h за 100 oC під час його охолодження після наплавлення. Така витримка сприяє зростанню пластичності металу в 1,8 разу, ударної в'язкості - в 2 - 3 рази, порога втоми зразка з тріщиною - в 1,6 разу, циклічної в'язкості руйнування - в 1,8 разу за практично незмінної міцності. Це спричинено падінням в 1,5 разу напружень II роду і локальних деформацій в об'ємі рейок бейніту та мартенситу. Індекс рубрикатора НБУВ: О22-083.1/9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|