Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000679392<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шаповалова Е. П. Концептуальні засади та інструменти етичного маркетингу в сфері банківських послуг / Е. П. Шаповалова // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 14. - С. 375-380. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Уточнено категоріальний апарат теорії маркетингу в частині застосування етичних засобів впливу на споживача. Доведено, що етичний маркетинг компанії залежить від її корпоративної етики, яка в свою чергу формується на підставі ділової і професійної етики. Визначене місце етичного маркетингу в системі холістичного маркетингу підприємства. Він розглядається як база для реалізації маркетингової політики як в середині підприємства так і зовні. Наведено авторське визначення комплексу етичного маркетингу, сформований типовий комплекс етичного маркетингу для банківської установи. Інструменти етичного маркетингу згруповані за складовими комплексу маркетингу сфери послуг - 7"Р", що полегшує їх використання на практиці. Обгрунтовано визначну роль інструментів етичного маркетингу в формуванні партнерських відносин зі споживачами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|