Морохова В. О. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торговельного обладнання / В. О. Морохова, О. В. Бойко, Л. В. Борзаковська // Наук. вісн. Полісся. - 2018. - 1 (ч. 2). - С. 191-198. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Розглянуто особливості ринку ТО. Обгрунтовано методичний підхід аналізу і прогнозування розвитку досліджуваного ринку та пропонується структурно-логічна схема його аналітичного оцінювання. Конкретизовано напрямки, методи та об'єкти аналізу для кожного з підетапів дослідження ринку ТО.
Шифр НБУВ: Ж73620Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"