Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000680219<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Stepanova A. Practical aspects of strategic marketing management of agricultural enterprises (on the example of "MRIYA AGRO HOLDING") = Практичні аспекти маркетингового стратегічного управління діяльністю агропромислових підприємств (на прикладі ТОВ "МРІЯ АГРОХОЛДИНГ") / A. Stepanova, I. Horbas, O. Davydova // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 2. - С. 221-228. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.Актуалізовано проблематику інтеграції маркетингу в систему стратегічного менеджменту підприємства. Розкрито сутність і зміст маркетингового управління за умов висококонкурентного ринкового середовища. Розроблено стратегічні рекомендації щодо управління бізнес-портфелем підприємства та його окремими складовими на засадах маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|