РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000681306<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бабіч С. М. 
Метод класифікації запитів інформаційного сервісу підприємства / С. М. Бабіч, Д. В. Гриньов // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто основні методи аналізу роботи першої лінії підтримки інформаційного сервісу підприємства за технологією ITIL. Проаналізовано фактори, що впливають на ефективність роботи команди підтримки та бізнес-процесу у цілому. Представлено висновки з можливої оптимізації процесу для найбільш ефективної взаємодії користувачів та сервісного центру.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського