Бабіч С. М. Метод класифікації запитів інформаційного сервісу підприємства / С. М. Бабіч, Д. В. Гриньов // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Розглянуто основні методи аналізу роботи першої лінії підтримки інформаційного сервісу підприємства за технологією ITIL. Проаналізовано фактори, що впливають на ефективність роботи команди підтримки та бізнес-процесу у цілому. Представлено висновки з можливої оптимізації процесу для найбільш ефективної взаємодії користувачів та сервісного центру.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"