Запропоновано метод розрахунку на міцність багатошарового дорожнього покриття на пружній основі. Поведінка шарів розглядається з урахуванням деформацій зсуву та інерцій обертання нормального елемента у кожному шарі. Пружна основа моделюється згідно з гіпотезою Вінклера. Досліджено напружено-деформований стан дорожнього покриття з різними композиціями шарів.
Шифр НБУВ: Ж61599Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"