Юрченко К. Ю. Оцінювання стратегічних позицій бренда компанії роботодавця у сфері ритейлу / К. Ю. Юрченко, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 418-424. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Обгрунтовано методичні підходи до оцінювання стратегічних позицій бренда роботодавця та його конкурентоспроможності. Розглянуто порівняльний аналіз як підхід до оцінювання бренда компанії роботодавця. Виокремлено переваги наявності в організації бренда роботодавця та визначення найважливіших елементів у процесі формування бренда роботодавця. Проведено дослідження інструментів формування внутрішнього та зовнішнього бренда роботодавця мережі роздрібних магазинів "Prego". Здійснено оцінку сили бренда роботодавця за основними точками контакту спеціаліста з компанією роботодавця. Проведено оцінку факторів зовнішнього та внутрішнього бренда роботодавця. Сформовано систему критеріїв оцінювання конкурентоспроможності бренда роботодавця компанії. Оцінено стратегічні позиції бренда роботодавця мережі магазинів "Prego" у сфері ритейлу.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"