Макарчук О. Г. Політичні оголошення та комерційна реклама в радикальних партійних ЗМІ Західної України кінця XIX - поч. XX ст. / О. Г. Макарчук // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 2. - С. 79-83. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.
Проаналізовано політичні оголошення та рекламний контент у західноукраїнських партійних радикальних виданнях кінця XIX - поч. XX ст. та відображення в них політичних процесів і соціальних запитів тогочасного населення. Преса РУРП намагалася орієнтуватися й формувати групові інтереси україномовної аудиторії. Зроблено висновок про важливість ознайомлення потенційного електорату з програмою радикалів, а також про значення комерційної реклами для виживання спеціалізованих партійних видань.
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"