Бондаренко Т. Г. Особиста соцмережева сторінка журналіста як платформа для формування аудиторії / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 3. - С. 74-79. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Досліджено особливості використання журналістом особистої соцмережевої сторінки як ефективної платформи для формування аудиторії. З'ясовано суть поняття "особиста соцмережева сторінка" і низки синонімічних термінів ("профіль", "акаунт", "користувацький профіль", "обліковий запис", або "коренева сторінка", "віртуальний портрет"), доведено термінологійну доцільність першого словосполучення. Виокремлено способи використання журналістами регіональних ЗМІ соцмережевої сторінки для формування аудиторії: привернення уваги через візуальні елементи; оперування вербальними та промоінструментами; застосування інструментів для налагодження зворотного зв'язку з аудиторією. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + С5*333.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|