Євтушенко О. М. Специфіка репрезентації медіаобразу жінки (на матеріалах газети "День") / О. М. Євтушенко, С. В. Сидорко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 3. - С. 90-95. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто особливості актуального образу жінки в українських друкованих ЗМІ на прикладі щоденної громадсько-політичної газети "День". Виокремлено 4 типи, які складають образ: мисткиня, ділова жінка, громадська активістка, жінка-політик. Указано на наповнення кожного із цих типів, визначено характерні для них риси. Результати засвідчують існування кількісного дисбалансу появи чоловіків і жінок у виданні (на користь чоловіків), однак образ жінки не є стереотипізованим, вона показана сильною, розумною, ініціативною, компетентною. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)6-51 + С5*423.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|