РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000683471<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвинова Л. В. 
Маркетингові комунікації органів публічної влади як складова частина комунікативної культури публічного управління / Л. В. Литвинова, Ю. В. Збираник // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2017. - Вип. 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено питання комунікативних обмінів, основним акцентом якого є об'єкт інформаційного середовища, що залежить від моделей комунікації прийнятих суспільством, яка впливає на формування комунікативної культури взаємодії суспільства і влади. Встановлено, що реалізація комунікативної політики зумовлена функціями мобілізації та маркетингу. Маркетингова функція управлінської комунікації пов'язана зі структурою розуміння інформаційних потреб громадян і впливає на ставлення громадян до інститутів публічного управління. Запропоновано виокремлення принципів і функцій маркетингових комунікацій як пріоритетних із метою їх подальшої інтеграції у загальну систему управління комунікативною діяльністю структурних підрозділів органів влади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського