Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000683471<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Литвинова Л. В. Маркетингові комунікації органів публічної влади як складова частина комунікативної культури публічного управління / Л. В. Литвинова, Ю. В. Збираник // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2017. - Вип. 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Висвітлено питання комунікативних обмінів, основним акцентом якого є об'єкт інформаційного середовища, що залежить від моделей комунікації прийнятих суспільством, яка впливає на формування комунікативної культури взаємодії суспільства і влади. Встановлено, що реалізація комунікативної політики зумовлена функціями мобілізації та маркетингу. Маркетингова функція управлінської комунікації пов'язана зі структурою розуміння інформаційних потреб громадян і впливає на ставлення громадян до інститутів публічного управління. Запропоновано виокремлення принципів і функцій маркетингових комунікацій як пріоритетних із метою їх подальшої інтеграції у загальну систему управління комунікативною діяльністю структурних підрозділів органів влади. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|