РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000683776<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузнецова Г. А. 
Проблема систематизації та узагальнення знань студентів ВТНЗ під час вивчення дисципліни "Вища математика" / Г. А. Кузнецова // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 73-77. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто підходи до формування навичок систематизації та узагальнення знань студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) на прикладі дисципліни "Вища математика". Виділено етапи, напрями та умови успішного формування даних умінь у процесі навчання. Проаналізовано впливу на ці навички використання різних педагогічних технологій. Показано, що засвоєння матеріалу досягається за допомогою його порівняння зі знаннями, які були отримані попередньо, а ефективність вивчення матеріалу досягається у випадку комплексного підходу до розвитку навичок систематизації та узагальнення знань студентів. Наведено приклад подачі теоретичного матеріалу, взятого з навчального довідника "Основи математичного аналізу в схемах і таблицях. Частина 3", який було розроблено автором і викладачами кафедри вищої математики ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. Розглянуто поняття "системні знання" і методи їх досягнення. Аргументовано, що, саме завдяки системному підходу, у студентів формуються прагнення до самоосвіти, стимулюється самостійність у навчанні, розуміння взаємозв'язків між поняттями та явищами. Запропоновано блок-схему узагальнення теоретичних знань, в процесі вивчення дисципліни "Вища математика". Зроблено висновок, що формування навичок систематизації та узагальнення на заняттях вищої математики допомагає трансформувати студентів вищої технічної освіти в професіоналів, здатних не тільки створювати корисні для суспільства продукти діяльності, а й активно впливати на розвиток професійної діяльності в цілому. Адже професійний розвиток студентів починається ще на перших курсах навчання під час вивчення вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського