Кузнецова Г. А. Проблема систематизації та узагальнення знань студентів ВТНЗ під час вивчення дисципліни "Вища математика" / Г. А. Кузнецова // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 73-77. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто підходи до формування навичок систематизації та узагальнення знань студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) на прикладі дисципліни "Вища математика". Виділено етапи, напрями та умови успішного формування даних умінь у процесі навчання. Проаналізовано впливу на ці навички використання різних педагогічних технологій. Показано, що засвоєння матеріалу досягається за допомогою його порівняння зі знаннями, які були отримані попередньо, а ефективність вивчення матеріалу досягається у випадку комплексного підходу до розвитку навичок систематизації та узагальнення знань студентів. Наведено приклад подачі теоретичного матеріалу, взятого з навчального довідника "Основи математичного аналізу в схемах і таблицях. Частина 3", який було розроблено автором і викладачами кафедри вищої математики ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. Розглянуто поняття "системні знання" і методи їх досягнення. Аргументовано, що, саме завдяки системному підходу, у студентів формуються прагнення до самоосвіти, стимулюється самостійність у навчанні, розуміння взаємозв'язків між поняттями та явищами. Запропоновано блок-схему узагальнення теоретичних знань, в процесі вивчення дисципліни "Вища математика". Зроблено висновок, що формування навичок систематизації та узагальнення на заняттях вищої математики допомагає трансформувати студентів вищої технічної освіти в професіоналів, здатних не тільки створювати корисні для суспільства продукти діяльності, а й активно впливати на розвиток професійної діяльності в цілому. Адже професійний розвиток студентів починається ще на перших курсах навчання під час вивчення вищої математики. Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|