Grigorova V. Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism = Збалансований підхід до оптимізації маркетингових мереж у туризмі / V. Grigorova // Екон. вісн. Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.Теорія маркетингових мереж, розроблених у сфері туризму, пов'язана з підходом збалансованої системи показників, що пропонують новий метод їх оптимізації. З цією метою здійснено спробу коротко пояснити положення теорії маркетингових мереж, їх специфіку в секторі туризму. Для цього запропоновано ввести поняття маркетингу збалансованої системи показників у сфері туризму як інструменту оперативного управління та оптимізації цих мереж. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|