Одарченко Р. Метод резервування ресурсів та балансування навантаження у транспортній мережі з урахуванням основних характеристик мережі / Р. Одарченко, Л. Харлай // Техн. науки та технології. - 2018. - № 1. - С. 89-96. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Фактична якість обслуговування абонентів стільникових мереж в Україні перебуває на досить низькому рівні, що свідчить про низьку ефективність наявних методів планування та експлуатації як радіопідмереж, так і транспортних сегментів. З метою усунення проблем, пов'язаних із неефективним використанням доступного ресурсу транспортних мереж, було вперше розроблено метод резервування ресурсів та балансування навантаження в транспортній мережі, що надає змогу більш ефективно використати пропускну здатність каналів транспортної мережі стільникового оператора (їх утилізації), а як результат - підвищити ефективність транспортних мереж. Для ефективного дослідження та розв'язання поставленої задачі розподілення навантаження важливо адекватно математично описати роботу маршрутизатора. Така математична модель має відображати функціональну сторону роботи маршрутизатора, а для прийняття рішень з управління повинна бути підкріплена інформацією про структуру і функціонування мережі. Результати числового моделювання показали, що запропонований метод надає змогу більш ефективно використати пропускну здатність каналів транспортної мережі стільникового оператора (їх утилізації), тобто в результаті підвищити ефективність транспортних мереж. Індекс рубрикатора НБУВ: О180.2 + З884.16
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|