Wakelyn J. Working with vulnerable children: therapeutic observation and Watch Me Play! = Робота з дітьми з прийомних сімей: терапевтичне спостереження та "Дивіться, як я граюся!" / J. Wakelyn // Соврем. педиатрия. - 2018. - № 2. - С. 14-25. - Бібліогр.: 37 назв. - англ.Діти раннього віку, що знаходяться під опікою держави, часто зазнають жорстокого поводження, наслідки якого можуть негативно позначитися на них у майбутньому. Виховання у прийомній сім'ї надає унікальні можливості для пом'якшення наслідків жорстокого поводження: дошкільні роки є критичними віковими межами для раннього втручання, коли можна попередити формування нових психічних розладів, що можуть набути персистуючого перебігу. Однак у деяких прийомних сім'ях діти, з ряду причин, можуть не отримувати достатньо уваги і щирого співчуття, що може поглибити наслідки перенесеної травми. Описано та проілюстровано два взаємопов'язані підходи, метою яких є підтримка, зміцнення та поглиблення взаєморозуміння між піклувальниками та дітьми, а також усунення наслідків перенесеної травми у дітей та покращення якості сумісного перебування у прийомних сім'ях: терапевтичний підхід, заснований на психоаналітичній моделі спостереження за дітьми, та підхід швидкого втручання під назвою "Дивіться, як я граюся" (Watch Me Play!). Обидва методи є гнучкими та ефективними, особливо у підтримці дітей раннього віку під час судових розглядів або під час заміни прийомних батьків. Метод "Дивіться, як я граюся" також було визнано корисним для дітей та їх прийомних батьків, особливо для батьків, що зазнають труднощів у вихованні прийомних дітей. Використано сучасні дослідження у галузі нейробіології і дитячого розвитку, та вчення про психоаналіз Фрейда і форми психічної енергії. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121 + Ч491.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|