РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000686974<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Насакіна С. В. 
Інформаційно-рекламна функція топонімів у рекламі ліків / С. В. Насакіна // Зап. з ономастики : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 20. - С. 200-209. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Порушено проблему функціонування топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Метою нашої розвідки є дослідження топонімії у рекламних текстах крізь призму виконуваних топонімами функцій. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення функцій топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів; аналіз особливостей інформаційно-рекламної функції в досліджуваному матеріалі. Розглянуто роль власних назв в рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Доведено, що топоніми є важливим інформаційним джерелом, що сприяє розкриттю ідеї рекламного тексту. Створена досить умовно класифікація топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів, згідно якій представлені наступні групи: хороніми; ойконіми; урбаноніми; ороніми; гідроніми. Виділено також номінативну, інформаційно-рекламну, сугестивну функції топонімів у дослідженому матеріалі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.161

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського