Насакіна С. В. Інформаційно-рекламна функція топонімів у рекламі ліків / С. В. Насакіна // Зап. з ономастики : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 20. - С. 200-209. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Порушено проблему функціонування топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Метою нашої розвідки є дослідження топонімії у рекламних текстах крізь призму виконуваних топонімами функцій. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення функцій топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів; аналіз особливостей інформаційно-рекламної функції в досліджуваному матеріалі. Розглянуто роль власних назв в рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Доведено, що топоніми є важливим інформаційним джерелом, що сприяє розкриттю ідеї рекламного тексту. Створена досить умовно класифікація топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів, згідно якій представлені наступні групи: хороніми; ойконіми; урбаноніми; ороніми; гідроніми. Виділено також номінативну, інформаційно-рекламну, сугестивну функції топонімів у дослідженому матеріалі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.161
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|