Ахмад Салех Халяф Салама Оцінка стоматологічного статусу у дітей із патологією зубо-щелепової системи і міофункціональними порушеннями на тлі дослідження функціональної системи дихання / Ахмад Салех Халяф Салама // Вісн. стоматології. - 2017. - № 4. - С. 40-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Функціональні розлади дихання, ковтання, жування, мовлення, а також аномалійний розвиток твердих і м'яких тканин порожнини рота ведуть до порушення зубощелепної системи. Морфологічні порушення розвитку зубощелепної системи поєднуються зі значними функціональними дисфункціями. Вони, в свою чергу, створюють несприятливі умови для збереження стійкості зубощелепної системи до фізіологічних навантажень. Дослідження стану функціональної системи дихання у дітей 3 - 6 років із патологією зубощелепової системи та міофункціональними порушеннями. Стан функціональної cистеми дихання оцінювали методом спірографії у 54 пацієнтів 3 - 6 років, із яких у 19 - із міофункціональними порушеннями (дослідна група) та у 35 - без міофункціональних порушень (контрольна група) апаратом "Метатест-1". При аналізі спірограм обчислювалася частота дихання, дихальний об'єм, хвилинний об'єм дихання, резервний обсяг вдиху та видиху, життєву та форсовану життєву ємкість легень та індекс Тифно. У дітей з різцевою дизоклюзією зубних рядів встановлено зниження статичних та динамічних показників зовнішнього дихання. Висновки: пацієнти, які знаходяться під наглядом лікаря-ортодонта з діагнозом різцевої дизоклюзії зубних рядів та міофункціональними порушеннями, потребують включення до плану лікування не тільки апаратурного методу корекції аномалії, але й безапаратурного, а саме, проведення дихальної гімнастики. Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.665.621.050 + Р733.412
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|