РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000688109<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Hrubel M. 
Oscillation of a sprung part of vehicles with non-conservative specifications of shock absorbers = Коливання підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною характеристикою амортизаторів / M. Hrubel, R. Nanivskyi, M. Sokil // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2018. - Вип. 2. - С. 132-136. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Розроблено методику дослідження впливу силових характеристик системи підресорювання бойових колісних машин на поперечні коливання підресореної частини, а від так - ефективність ведення вогню з ходу із стаціонарно встановленої стрілецької зброї. Проводячи аналіз системи підресорювання бойових колісних машин, хотілося б зазначити, що покращення силових характеристик системи підресорювання, підвищення стійкості її руху та зменшення впливу коливань на екіпаж в умовах сьогодення є актуальною задачею. Саме характеристика система підресорювання бойових колісних машин, служить для захисту екіпажу, вантажів та обладнання від надмірних перевантажень, що зумовлені їх рухом по шляху із нерівностями чи пересіченою місцевістю. Її параметри вибирають за допустимою інтенсивністю і характером коливань підресореної частини (кузова) та коліс, які виникають під час його руху по пересіченій місцевості. Для таких машин система підресорювання із лінійним або близьким до нього законом зміни відновної сили не надає належного захисту від значних перевантажень (зокрема миттєвих) екіпажу, а й призводить до їх значної втомлюваності під час тривалих перевезень в умовах пересіченої місцевості. Як показують експериментальні та окремі теоретичні дослідження силових характеристик системи підресорювання, пружна сила, яка діє на підресорену масу, повинна бути малою для незначних деформацій амортизаторів і стрімко зростати при значних. Показано, що величина розсіювання зумовлена вказаними коливаннями підресореної частини зростає, причому для випадку прогресивної силової характеристики пружних амортизаторів під час руху вздовж шляху із поодинокими нерівностями величина області розсіювання є більшою, ніж для регресивної.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського