Проаналізовано підходи до визначення категорії "конкурентоспроможність продукції" та висвітлено власне бачення даного поняття. Визначено динаміку рентабельності виробництва та реалізації зерна і рівень його конкурентоспроможності на стадії реалізації у сільськогосподарських підприємствах. Обгрунтовано необхідність підвищення рівня конкурентоспроможності продукції, яке досягається за умови використання наявних конкурентних переваг.
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"