РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000690342<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нижник Л. С. 
Ефективність рекламної кампанії як складової оцінювання комплексної маркетингової діяльності підприємства / Л. С. Нижник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 875. - С. 77-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Охарактеризовано методи визначення ефекту від рекламної кампанії та доведено доцільність їх використання для впливу на рівень обізнаності споживачів про товар на знання та надання переваги, а також комерційного ефекту реклами. Зроблено класифікацію цілей рекламної кампанії залежно від того, до чого прагне організація - інформування цільової аудиторії, переконання споживачів, нагадування про товари та послуги чи укріплення позицій торгової марки. Розглянуто питання визначення оптимального розміру рекламного бюджету в перерізі загальних методів розрахунку бюджету рекламних заходів та п'яти факторів, які потрібно враховувати під час підготовки до складання рекламного бюджету.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського