Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000690343<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Попадинець Н. М. Передумови формування та реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі / Н. М. Попадинець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 875. - С. 83-95. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Досліджено теоретико-методологічні засади формування та реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Виділено елементи інноваційної стратегії розвитку підприємств сфери торгівлі. Визначено складові механізму реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Запропоновано механізм формування стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Доведено, що за вибору інноваційної стратегії розвитку підприємств сфери торгівлі необхідно орієнтуватися не тільки на досягнення потенційно можливих абсолютних показників, але й на власну технологічну базу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|