РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000690509<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Babachenko L. V. 
Modern aspects of organization of enterprises' goods distribution systems = Сучасні аспекти організації систем розподілу товарів підприємств / L. V. Babachenko, V. V. Zhydok, M. M. Zabashtanskyi // Наук. вісн. Полісся. - 2018. - 2 (ч. 2). - С. 64-70. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Досліджено вплив маркетингових систем розподілу товарів на конкурентоспроможність окремого підприємства, обгрунтовано потребу їх формування та ефективного функціонування. Запропоновано впровадження концепції маркетингу взаємовідносин, що сприятиме встановленню тривалої співпраці між усіма суб'єктами системи розподілу, стане основою формування виробничо-збутових систем в умовах ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського