Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands = Інноваційна компонента стратегії конкурентоспроможності глобальних брендів / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Наук. вісн. Полісся. - 2018. - 2 (ч. 2). - С. 198-204. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.
Досліджено особливості формування глобальних брендів у контексті забезпечення їх конкурентоспроможності на основі реалізації їх інноваційного потенціалу.
Шифр НБУВ: Ж73620Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"