Martynenko M. V. Innovations in marketing of economic educational services = Інновації у маркетингу економічних освітніх послуг / M. V. Martynenko, N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko // Наук. вісн. Полісся. - 2018. - 2 (ч. 2). - С. 212-220. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.
Проведено опитування випускників шкіл, технікумів та коледжів у різних містах України. Виокремлено сегменти потенційних споживачів економічних освітніх послуг. Обгрунтовано сукупність інноваційних технологій та видів маркетингу для кожного сегменту з урахуванням характеристик споживачів та їх ставлення до джерел отримання інформації про вищі навчальні заклади.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"