Kim R. B. The effect of country of origin image on hierarchical process of consumer based brand equity = Вплив країни походження на іерархічний процес створення справедливого споживацького бренду / R. B. Kim // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 5/6. - С. 33-43. - Бібліогр.: 36 назв. - англ.
Наведено емпіричні дані про те, в якому ступені на конкретний етап ієрархічного процесу створення справедливого споживчого бренду (СПБ) впливає країна походження. Оцінено сім гіпотез, які постулюють відносини між країною походження і чотирма брендами СПБ; взаємозв'язок між чотирма конструкціями бренду в межах ієрархічного процесу створення справедливого споживчого бренду.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"