Лисиця Н. М. Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 393-400. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Розглянуто особливості брендингу у стратегуванні соціально-економічного розвитку територій. Розкрито сутність та особливості використання основних елементів брендингу в смисловому полі стратегування соціально-економічного розвитку територій; здійснено аналіз використання елементів брендингу в стратегіях соціально-економічного розвитку міст і регіонів різних країн світу; запропоновано логічну схему адаптації брендингу до потреб стратегування соціально-економічного розвитку територій; проведено фокус-групові інтервію з мешканцями м. Харкова; запропоновано потенційний контент ("ключову лексику") для стратегування пріоритетів розвитку м. Харкова. До "ключової лексики", за результатами опитування мешканців м. Харкова, належать: активний спосіб життя, інноваційність; гордість, турбота, впевненість, цілеспрямованість, радість, спокій, яскравість, надія; розвиток, динамічність, професійна і особиста самореалізація; розвинена інфраструктура, історія і культура, пам'ятники архітектури, парки, широкі вулиці. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР-2Х)0-96 + У049(4УКР-4ХАР-2Х)60
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|