![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000692294<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Балджи М. Моделювання процесів прийняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості / М. Балджи, М. Мрук // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 1. - С. 36-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено питання застосування принципів моделювання при прийнятті маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості. Обгрунтовано методологічні підходи щодо моделювання процесів управлінських рішень. Проведено аналіз чайної галузі України та досліджені особливості внутрішнього і зовнішнього ринків. На прикладі підприємства з виробництва чаю досліджені переваги й недоліки існуючих маркетингових рішень, а також запропоновано адитивна модель розвитку підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1 в611
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|