Мізюк М. І. Адаптаційно-резервні можливості учнів старшої школи, які розпочали навчання з шести- та семирічного віку / М. І. Мізюк, З. Б. Суслик, Я. О. Єремчук // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2017. - № 8. - С. 168-172. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Мета роботи - установити особливості адаптаційно-резервних можливостей (АРМ) старшокласників залежно від віку вступу на навчання до школи. Проведено вивчення адаптаційно-резервних можливостей серед старшокласників Прикарпатського регіону в порівняльному аспекті між учнями, які розпочали навчання з шести років (НШР) та учнями, які розпочали навчання з семи років (НСР) на основі показників маси та довжини тіла, систолічного артеріального тиску (АТ), діастолічного АТ і частоти серцевих скорочень із визначенням рівня функціональних можливостей, індексу Рорера та вегетативного індексу Кердо залежно від статі (дівчата, хлопці), віку (14, 15, 16, 17 років), класу (9-й, 10-й, 11-й), місця проживання (місто, село) та зони Прикарпаття (гірська, передгірська, рівнинна, м. Івано-Франківськ). Низький і нижче середнього рівні адаптаційно-резервних можливостей і високий і вище середнього ризики зриву адаптації та розвитку хвороб серед дівчат становить у дітей НШР 19,19 %, у дітей НСР - 16,87 %, у хлопців - відповідно 27,11 і 25,72 %. За розподілом показників АРМ установлено, що суттєвих відмінностей між дітьми НШР і дітьми НСР за статевою ознакою, за класами навчання, за місцем проживання та за зонами Прикарпаття немає. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 + Ч421.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|