Фрич Н. І. Досвід організації навчання іноземних студентів першого курсу з медичної біології / Н. І. Фрич, Н. В. Довганич // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2017. - № 8. - С. 173-178. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Узагальнено досвід викладання медичної біології студентам-іноземцям, які навчаються російською та англійською мовами на першому курсі Івано-Франківського національного медичного університету за кредитно-модульною системою. Окреслено основні проблеми, що зумовлюють неналежний рівень адаптаційних можливостей студентів-іноземців до навчального процесу: мовний бар'єр, низький рівень знань і балів із базових дисциплін на довузівському етапі, нові форми викладення матеріалу, невмотивованість до вивчення предмету. На підставі досвіду викладання медичної біології студентам-іноземцям наведено заходи щодо подолання цих проблем. У першу чергу, створено та адаптовано всі навчально-методичні матеріали з дисципліни "Медична біологія", підготовлено робочий альбом, посібники для російсько- та англомовних студентів для більш глибокого і повного розуміння ними викладеного матеріалу. По-друге, з метою формування внутрішньої мотивації до навчання, знайдено індивідуальний підхід до кожного студента. Для оптимізації навчального процесу, посилено унаочнення матеріалів і використано інноваційні методи та засоби навчання. Колективом кафедри, з метою покращання адаптаційних можливостей іноземців до навчальних програм різних країн, організовано консультативні дні; пропонується студентам брати участь у роботі акредитованої лабораторії та проведенні експериментальних досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-3 + Ч34(4УКР)48
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|