Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000693461<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Корж М. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу / М. Корж // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 87-100. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Установлено необхідність глобального вдосконалення системи управління інструментарієм міжнародного маркетингу в промисловій сфері на рецесійному етапі розвитку світогосподарської системи. Розроблена методологія формування оптимізаційно-цінової стратегії міжнародного маркетингу в промисловій сфері та моделювання системи управління нею для підвищення ефективності функціонування загального механізму міжнародного маркетингу і зниження ризику участі в міжнародних бізнес-процесах з урахуванням особливостей функціонування бізнес-суб'єктів у промисловій сфері. Індекс рубрикатора НБУВ: У530.0-211.1в611
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|