Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000693485<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Олексюк О. М. Ключові слова рекламних текстів як концентри сугестійного потенціалу мови / О. М. Олексюк // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 25. - С. 191-197. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано ключові слова, виокремлені із текстів комерційної реклами та власне рекламних слоганів, які збагачені сугестійним ефектом. Висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їх сугестогенну природу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|