Славінська М. С. Соціальна реклама в парадигмі сучасної гуманітаристики: основна проблематика / М. С. Славінська // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 25. - С. 210-219. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Проаналізовано найпоказовіші наукові розробки науковців, присвячені соціальній рекламі, визначено коло неопрацьованої проблематики, акцентовано на необхідності поглибленого вивчення феномену соціальної реклами у вітчизняній лінгвістиці, виокремлено актуальні аспекти перспективних пошуків у зазначеній царині. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|