Щербак О. В. Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної генези комунікативних кодів у комерційній телерекламі / О. В. Щербак // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 25. - С. 227-236. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.
Розглянуто проблему вербалізації профілю адресата як одного зі складників комунікативного коду української комерційної телереклами. Розкрито зміст поняття "адресат", сформовано масив його вербальних маркерів та здійснено їх систематизацію, а також пояснено їх впливову специфіку й визначено семіотичний статус (за класифікацією Ч. Пірса).
Шифр НБУВ: Ж70290Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"