РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000694178<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Pakhucha E. V. 
Economic potential of crops on the foreign market = Економічний потенціал зернових на зовнішньому ринку / E. V. Pakhucha, I. O. Sievidova, A. M. Pakhuchyi // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 3. - С. 227-235. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Обгрунтовано необхідність підвищення рівня конкурентоспроможності продукції, яке досягається за умови використання наявних конкурентних переваг, виробництва високоякісної продукції, що забезпечить вимоги споживача і ведення економічно обгрунтованої цінової політики. Досліджено показники, що характеризують рівень конкурентоспроможності продукції, основну увагу зосереджено на економічних показниках, що вказують на рівень конкурентоспроможності продукції. Проведено аналіз експорту та імпорту зернових культур, який свідчить про постійне зростання експорту зерна і стрімке скорочення його імпорту. Досліджено фактори, що впливали на зміну рівня конкурентоспроможності зерна, зокрема зосереджено увагу на економічних факторах. Визначено основну групу факторів конкурентоспроможності зернових культур, а саме техніко-економічні, комерційні та нормативно-правові. Для оцінки конкурентоспроможності вітчизняних зернових розраховано індекси відносних торгівельних переваг для окремих видів зернових. Визначено лідерів серед продуктів рослинного походження у структурі зовнішньої торгівлі. Установлено, що вищу цінову конкурентоспроможність має продукція, яку продають на ринку і за своєю ціною вона є нижчою, ніж мінімальна ціна конкурентів, і забезпечує одержання прибутку при цьому. Оскільки зернові культури є стандартизованою продукцією, а ринок характеризується великою кількістю продавців і покупців, то ринок зерна можна визначити як ринок чистої конкуренції, оскільки конкуренція є досить інтенсивною, бо пропозиція перевищує попит і продавці змагаються за вибір покупця їх продукції. Наголошено на врахуванні еколого-економічної складової конкурентоспроможності продукції рослинництва з огляду на формування довгострокової стратегії агропродовольчого розвитку. Сформовано основні шляхи зростання конкурентоспроможності видів продукції, галузей і підприємств за умов ринкового середовища та європейський вектор розвитку економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.570

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського