Vorotin V. Ye. Improving the organizational and legal mechanism of state economic management: the European experience for Ukraine = Удосконалення організаційно-правового механізму державного управління економікою: європейський досвід для України / V. Ye. Vorotin, K. V. Pivovarov, Y. A. Romanenko, R. G. Shchokin // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 3. - С. 368-375. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.Зазначено, що на сьогодні важливим науково-практичним завданням, яке відповідає найбільш сучасним тенденціям і завданням державної політики виступає аналіз питань у організаційно-правовому забезпеченні державного управління, виявлення неефективних правових інструментів стимулювання розвитку у країні та надання конкретних пропозицій щодо шляхів розв'язання цих проблем. Досліджено досвід країн із перехідною економікою в реформуванні державного управління економікою, що відбувається за умов нечуваної кризи управління та суттєвого звуження спектра послуг, гарантованих державою. Визначено, що запровадження стандартів якості та створення системи управління якістю в органах державної влади не тільки підвищить адміністративну спроможність, а й забезпечить удосконалення та стратегічний розвиток. Доведено, що для України європейська інтеграція пов'язана насамперед із внутрішніми реформами: адаптацією українського законодавства до законодавства ЄС, реалізацією європейських цінностей, реформуванням інституцій, переходом до європейських стандартів, процедур і норм. Обгрунтовано думку про те, що запровадження стандартів якості та створення системи управління якістю в органах державної влади не тільки підвищить адміністративну спроможність і забезпечить удосконалення і стратегічний розвиток, а також забезпечить: відкритість управління, взаємодію з громадськістю шляхом публічних консультацій; орієнтуючись на споживача - зворотний зв'язок шляхом вивчення громадської думки під час прийняття того чи іншого управлінського рішення чи надання державної послуги; прогностичне обгрунтування та передбачення наслідків ухвалення управлінського рішення; процесний підхід, коли аналізується і коригується процес, а не виправляються недоліки кінцевого продукту; підвищиться рівень організації державного управління, а відповідно зросте дієвість та ефективність органів державної влади; підвищення ролі й адміністративної спроможності органів місцевого самоврядування, а отже, можливість делегування повноважень влади (децентралізація); залучення всіх працівників і зацікавлених сторін до діяльності організації, що надає можливість команди працювати та рухатися за спільним напрямком розвитку, а не кидатися врізнобіч. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01 + Х915.232.5-94 + Х819(4УКР)120.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|