РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000694297<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Макогон О. А. 
Розвиток соціального інтелекту як складова психолого-педагогічної підготовки фахівців при вивченні безпеки життєдіяльності у військовому виші / О. А. Макогон, О. О. Дичко, М. М. Кірієнко, П. А. Білим, С. А. Новік // Інженерія природокористування. - 2018. - № 2. - С. 115-121. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Професійна діяльність військовослужбовців передбачає не тільки запобігання небезпеки, відповідальність за життя людей, а й вимагає від нього відповідного рівня нервово-психічного стану, адекватності та успішності соціальної взаємодії. У військовому виші безпека життєдіяльності не є профільною дисципліною, тому офіцер-командир в ході психолого-педагогічного спілкування стикається з необхідністю експрес-вивчення індивідуальних психологічних особливостей кожного військовослужбовця. Проведено дослідження залежності рівня соціального інтелекту індивіда і його психологічної підготовки до безпечної поведінки в стресовій або постстресової ситуації, а також визначаються основні методичні прийоми, необхідні для впровадження в освітній процес психолого-педагогічної підготовки майбутніх офіцерів. Одним з компонентів психологічної готовності до діяльності в екстремальних ситуаціях є соціальний інтелект, високий рівень якого сприяє подоланню екстремальних ситуацій. Кореляційний аналіз показників рівня вираженості навичок психолого-педагогічної підготовки і показників соціального інтелекту дає можливість зробити висновки про соціальний інтелект як важливу компоненту в підготовці майбутніх офіцерів, необхідну для збільшенні надійності та ефективності їх професійної діяльності, збереженню життя і здоров'я підлеглих. Якісне оволодіння психолого-педагогічними навичками тільки через підвищення соціального інтелекту в умовах військового вишу, як і будь-якого іншого закладу закритого типу, має специфіку. В якості методичного інструментарію пропонується розглянути комплекс заходів, спрямованих на розвиток загальнонавчальних навичок курсанта. Показано, що їх розвиток знаходиться у невід'ємному кореляційному взаємовпливі з рівнем соціального інтелекту. Розвиток загальнонавчальних навичок сприяє послабленню кореляційного зв'язку соціального інтелекту з рівнем вираженості навичок психолого-педагогічної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського