РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000694675<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ушкалов В. Ф. 
Снижение износа колес на железных дорогах колеи 1520 мм / В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрий, И. Ю. Малышева, Л. Г. Лапина, С. С. Пасечник, Н. В. Безрукавый // Техн. механика. - 2018. - № 3. - С. 82-97. - Библиогр.: 35 назв. - рус.

Розглянуто вирішення проблеми зниження інтенсивності зносу коліс вантажних вагонів, що експлуатуються на залізницях шириною колії 1520 мм. Надано опис запропонованої співробітниками Інституту технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України (ІТМ НАНУ і ДКАУ) та впровадженої на українських залізницях комплексної модернізації типових візків (модель 18 - 100) вантажних вагонів за рахунок використання адаптованих для країн СНД пристроїв американських компаній і коліс із спеціально розробленим в ІТМ НАНУ і ДКАУ зносостійким профілем ІТМ-73, яка дозволяє в декілька разів збільшити ресурс проблемних вузлів ходових частин, у тому числі в 2 - 2,5 рази знизити знос контактуючих поверхонь коліс і рейок. Мета роботи - удосконалення комплексної модернізації візків вантажних вагонів - створенні нових зносостійких профілів коліс, зокрема з урахуванням форми зносу головок рейок. Запропоновано наближений спосіб розв'язання задачі взаємодії колеса і рейки з визначенням положення і розмірів нееліптичних контактних плям, у тому числі при конформному контакті. Розроблено нові профілі коліс для обточування зношених коліс (ІТМ-73-01), а також нових коліс для вагонів з осьовим навантаженням на рейки 23,5 тс (ІТМ-73-02) і 25 тс (ІТМ-73-03). Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. Наведено дані теоретичних і експериментальних досліджень, які свідчать про те, що середня інтенсивність зносу гребенів коліс вантажних вагонів з комплексно модернізованими візками, обладнаними колесами з профілем ІТМ-73-01, в 3,5 - 5 разів нижче, ніж при тому ж пробігу у типового вагона зі стандартним профілем коліс. За прогнозними оцінками, використання коліс із профілем ІТМ-73-02, ІТМ-73-03 у вагонах із комплексно модернізованими візками дозволить досягти ще більшого підвищення ресурсних показників колісних пар за зносом гребенів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського