Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000696020<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бритвєнко А. С. Маркетингові інформаційні системи в АПК / А. С. Бритвєнко, А. В. Семенов, Д. В. Тулопов // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто основні поняття, рівні і етапи процесу створення й розвитку маркетингової інформаційної системи аграрного ринку. Запропоновано розробити державну цільову програму і створити національний інформаційно-аналітичний центр з регіональними відділеннями. Описано діяльність Центрального Бюро інформації і Маркетингу в Сільському Господарстві "CAMIB". Наведено цілі створення web-сайту, а також корисні web-сервіси для аграрного маркетингу. Розглянуто переваги і ризики використання мобільних додатків. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|