РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000696020<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бритвєнко А. С. 
Маркетингові інформаційні системи в АПК / А. С. Бритвєнко, А. В. Семенов, Д. В. Тулопов // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто основні поняття, рівні і етапи процесу створення й розвитку маркетингової інформаційної системи аграрного ринку. Запропоновано розробити державну цільову програму і створити національний інформаційно-аналітичний центр з регіональними відділеннями. Описано діяльність Центрального Бюро інформації і Маркетингу в Сільському Господарстві "CAMIB". Наведено цілі створення web-сайту, а також корисні web-сервіси для аграрного маркетингу. Розглянуто переваги і ризики використання мобільних додатків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського