РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000696156<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Okorokov A. 
Research into a possibility to prolong the time of operation of universal open top wagon bodies that have exhausted their standard resource / A. Okorokov, O. Fomin, A. Lovska, R. Vernigora, I. Zhuravel, V. Fomin // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 3/7. - С. 20-26. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Інтенсифікація експлуатації вагонів зумовлює знос їх кузовів, як найбільш навантаженого елемента конструкції, та необхідність впровадження нових вагонів. Для скорочення витрат на виготовлення нових конструкцій вагонів запропоновано продовження строку експлуатації кузовів універсальних напіввагонів понад 1,5 нормативного. Під час проведення розрахунків на міцність за умов вагонобудівних підприємств до уваги приймаються нормативні величини навантажень, які не враховують можливі зноси елементів несучих конструкцій кузовів напіввагонів в експлуатації. Це може спричинити значну похибку під час визначення можливості продовження строку експлуатації кузовів напіввагонів, які вичерпали свій нормативний ресурс. Тому при обгрунтуванні можливості продовження строку експлуатації вагонів важливим є врахуванням на стадії розрахунків на міцність уточнених величин динамічних навантажень, які діють на них в експлуатації. Для дослідження динамічних навантажень, які діють на кузов напіввагону за маневрового співударяння, як випадку найбільшої навантаженності його конструкції у експлуатації, проведено математичне моделювання. Результати досліджень надали можливість зробити висновок, що прискорення, яке діє на несучу конструкцію напіввагона з характерними для 1,5 строку експлуатації зносами у разі маневрового співударяння, складає близько 4g. Дослідження динамічної навантаженості несучої конструкції кузова напіввагона у разі маневрового співударянні проведено шляхом комп'ютерного моделювання в програмному забезпеченні CosmosWorks. Результати досліджень показали, що максимальні прискорення кузова напіввагона складають близько 5g. Для перевірки адекватності розроблених моделей використано критерій Фішера. Результати розрахунків показали, що гіпотеза про адекватність не заперечується. Отримані результати досліджень враховано під час визначення показників міцності кузова напіввагону з характерними для 1,5 строку експлуатації зносами. Для цього створено просторову комп'ютерну модель кузова базового напіввагона моделі 12-757, несучі елементи якої мають товщини, що відповідають мінімально визначеним. Розрахунок проведено за методом скінченних елементів. На підставі проведених розрахунків встановлено, що максимальні еквівалентні напруження не перевищують допустимих і складають близько 345 МПа, що надає можливість зробити висновок про можливість подальшої експлуатації вагона. Проведені дослідження сприятимуть уточненому визначенню можливості продовження строку експлуатації напіввагонів, які вичерпали свій нормативний ресурс.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського