Ліщинський М. П. Формування стратегії корпоративного управління в суб'єктах корпоративного підприємництва аграрного сектору економіки України / М. П. Ліщинський // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр.. - 2018. - № 1. - С. 115-122. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто підхід щодо формування стратегії корпоративного управління, що спрямована на забезпечення розвитку та координування згідно зі змінами зовнішнього середовища, кон'юнктури ринку й необхідності забезпечення конкурентоспроможності на корпоративному підприємстві в цілому. Розкрито відмінності 2 типів стратегій корпоративних формувань (стратегії розширення та раціоналізації) за 3 етапами їх впровадження - організаційне проектування, реалізації стратегії та моніторинг інтеграційної діяльності. Мета роботи - визначення особливостей формування ефективної системи корпоративного управління в суб'єктах корпоративного підприємництва аграрного сектору на основі опрацювання стратегічних засад управління. Висновки: корпорація функціонує й розвивається як складний організм, ефективність діяльності якого напряму залежить не тільки від стратегій, чіткої організаційної побудови, а ще й визначається сильною культурою, особливим стилем, які сприяють досягненню й збереженню провідних позицій на ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)321.34-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|