Варібрусова А. С. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр.. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Формування національного бренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції. Мета роботи - визначення комплексу детермінант формуваня національного бренду за умов глобальної конкуренції на основі провідного досвіду розвинутих країн. Висновки: технології національного бренду є на сьогоднішній день одним із найбільш ефективних інструментів просування національних інтересів на міжнародній арені. Індекс рубрикатора НБУВ: У50-803.43 + У9(4Укр)0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|