РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000696259<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Варібрусова А. С. 
Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр.. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Формування національного бренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції. Мета роботи - визначення комплексу детермінант формуваня національного бренду за умов глобальної конкуренції на основі провідного досвіду розвинутих країн. Висновки: технології національного бренду є на сьогоднішній день одним із найбільш ефективних інструментів просування національних інтересів на міжнародній арені.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-803.43 + У9(4Укр)0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського