Васильчак С. В. Формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості / С. В. Васильчак, М. П. Дубина, О. М. Вівчарук, У. Я. Петриняк // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр.. - 2018. - № 5. - С. 63-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Предмет дослідження - теоретико-методологічні засади формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості. Мета роботи - обгрунтування можливих шляхів забезпечення економічної безпеки підприємств харчової промисловості. У дослідженні використано сукупність наукових методів і підходів, у тому числі логічного узагальнення, системний, метод порівнянь, графічний, що дозволило забезпечити концептуальну єдність дослідження. Обгрунтовано необхідність формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості на основі організаційно-економічного механізму, дія якого буде забезпечуватись за допомогою використання новітніх маркетингових інструментів фінансового захисту бізнесу в харчовій промисловості, що сприятиме формуванню економічної безпеки суб'єктів господарювання. Висновки: основні підсумки дослідження та його теоретико-методологічні результати можна звести до наступного формулювання: на основі оцінки фінансово-економічного становища значної кількості суб'єктів господарювання в харчовій промисловості, яке погіршується через відсутність налагоджених систем логістики і інфраструктури підприємницького бізнесу, постійно невдалими реформами і відсутністю прийнятної державної політики щодо їх розвитку, актуалізує реальну необхідність утворення функціональних для бізнесового середовища організаційно-економічних механізмів, котрі б функціонували на основі новітніх маркетингових інструментів фінансового захисту підприємств в харчовій промисловості та сприяли формуванню їх економічної безпеки. Із метою задіяння запропонованого механізму в контексті убезпечення економічної безпеки підприємств харчової промисловості використано маркетингові інструменти, зокрема соціал медіа маркетинг, бренд-підхід та брендинг харчової продукції, еvent-маркетинг та системно-рефлексивний маркетинг. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-995
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|