РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000696559<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васильчак С. В. 
Формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості / С. В. Васильчак, М. П. Дубина, О. М. Вівчарук, У. Я. Петриняк // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр.. - 2018. - № 5. - С. 63-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Предмет дослідження - теоретико-методологічні засади формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості. Мета роботи - обгрунтування можливих шляхів забезпечення економічної безпеки підприємств харчової промисловості. У дослідженні використано сукупність наукових методів і підходів, у тому числі логічного узагальнення, системний, метод порівнянь, графічний, що дозволило забезпечити концептуальну єдність дослідження. Обгрунтовано необхідність формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості на основі організаційно-економічного механізму, дія якого буде забезпечуватись за допомогою використання новітніх маркетингових інструментів фінансового захисту бізнесу в харчовій промисловості, що сприятиме формуванню економічної безпеки суб'єктів господарювання. Висновки: основні підсумки дослідження та його теоретико-методологічні результати можна звести до наступного формулювання: на основі оцінки фінансово-економічного становища значної кількості суб'єктів господарювання в харчовій промисловості, яке погіршується через відсутність налагоджених систем логістики і інфраструктури підприємницького бізнесу, постійно невдалими реформами і відсутністю прийнятної державної політики щодо їх розвитку, актуалізує реальну необхідність утворення функціональних для бізнесового середовища організаційно-економічних механізмів, котрі б функціонували на основі новітніх маркетингових інструментів фінансового захисту підприємств в харчовій промисловості та сприяли формуванню їх економічної безпеки. Із метою задіяння запропонованого механізму в контексті убезпечення економічної безпеки підприємств харчової промисловості використано маркетингові інструменти, зокрема соціал медіа маркетинг, бренд-підхід та брендинг харчової продукції, еvent-маркетинг та системно-рефлексивний маркетинг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського