Voskoglou M. Gr. Current problems and future perspectives of mathematics education = Сучасні проблеми та перспективи математичної освіти / M. Gr. Voskoglou // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 3. - С. 13-19. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.З появою математики як окремої науки з'явилися два підходи до філософії математики: формалізм, де акцентується аксіоматична основа математичного змісту, та інтуїціонізм, який зосереджується на зв'язку існування математичного об'єкта з можливістю його побудови, при цьому звертається увага на процеси розв'язування задач. Хоча жодній з існуючих математичних шкіл, включаючи формалізм та інтуїтивізм, не вдалося знайти міцну основу для математики, більшість останніх досягнень цієї науки отримано через їх суперечки про абсолютну математичну істину. Зокрема, протягом 19-го і початку 20-го століття парадокси теорії множин були причиною інтенсивної "війни" між формалізмом та інтуїтивізмом, яка, однак, була значно поглиблена в математичну думку. Всі ці суперечки створили серйозні проблеми у сфері сприйняття математичної освіти, найбільш характерною є, мабуть, невдача введення "нової математики" до шкільних навчальних програм, яка багато років турбували студентів і вчителів. Досліджено сучасні проблеми математичної освіти, такі як роль комп'ютерів у процесі навчання та вивчення математики, нестрогість евклідової геометрії у шкільних навчальних планах, надмірна увага, яку іноді приділяють вчителі математичному моделюванню та заявки щодо набуття студентами математичних знань тощо. Обговорер майбутні перспективи навчання і вивчення математики в школі та поза нею. Стаття побудована наступним чином: коротке введення до філософії математики. Наведено основні ідеї формалізму та інтуїціонізму, їх наслідки для розвитку математичної освіти. Висвітлено основні питання, які наразі цікавлять тих, хто працює в галузі математичної освіти. Зроблено загальні висновки щодо майбутніх перспектив математичної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: В1в51 + В1р21
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|