РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000697316<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Tsybulnyk S. 
Simulation of airflow at Vernadsky station for multi-site damage identification = Імітаційне моделювання обтікання станції "Академік Вернадський" повітряними потоками для ідентифікації багатоосередкового пошкодження / S. Tsybulnyk, I. Komenchuk, A. Tymchenko // Укр. антаркт. журн.. - 2017. - № 16. - С. 210-217. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Актуальність роботи полягає в тому, що наслідками передчасного руйнування паливного бака або стіни будівлі Української антарктичної станції "Академік Вернадський" внаслідок багатоосередкового пошкодження можуть бути значні фінансові витрати і людські життя. Мета роботи - виявлення найбільш ймовірних місць скупчення снігу та зон максимального тиску вітру для ідентифікації та запобігання багатоосередковому пошкодженню будівель та інженерних конструкцій. Як методи дослідження обрано геометричне й імітаційне моделювання, які надають змогу відповідно створювати і досліджувати тривимірну комп'ютерну модель об'єкта. Для геометричного моделювання було обрано CAD-систему SolidWorks. Імітаційне моделювання проведено у програмному комплексі скінченно-елементного аналізу ANSYS. Проведено геометричне й імітаційне моделювання Української антарктичної станції "Академік Вернадський"; в CAD-системі SolidWorks на основі план-схеми і фотографій станції побудовано її геометричну модель, яка включає і модель навколишньої місцевості; на 3D-принтері роздруковано макет станції по її геометричним моделям; в CAE-системі ANSYS проведено імітаційне моделювання впливу повітряного потоку зі швидкістю 45 м/с на станцію; побудовано векторні поля швидкості, на основі яких визначено найбільш ймовірні місця скупчення снігу; побудовано векторні поля тиску, на основі яких визначено найбільш навантажені елементи інфраструктури. Висновки: аналіз результатів моделювання показав, що найбільш ймовірні місця скупчення снігу знаходяться біля стін всіх будівель станції і в місцях значної зміни рельєфу навколишньої місцевості, а найбільш навантаженими від тиску вітру є головний корпус і резервуар для зберігання дизельного палива. У зв'язку з цим було прийнято рішення додатково створити геометричні моделі резервуара для дослідження впливу на його цілісність багатоосередкового пошкодження у вигляді тріщин. Також визначено, що найбільший вплив на елементи інфраструктури станції має вітер з материка, а не з океану.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д249(007)37 + Д890(007)022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського