Romanova A. The theoretical and methodological bases of tourism development strategy of a country = Теоретико-методологічні засади стратегії туристичного розвитку країни / A. Romanova // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Виділено, описано та схематично зображено модель Стратегії туристичного розвитку (далі - СТР) на основі дев'яти основних етапів розроблення та реалізації, а саме: діагностика та усвідомлення проблем у туристичній сфері; аналіз туристичного ринку; таргетування цільової аудиторії споживачів турпродукту; розроблення турпродуктів; апробація турпродукту на потенційних туристах; діагностика існуючої маркетингової політики; розроблення маркетингового плану просування турпродукту; реалізація СТР; оцінювання та контроль реалізації СТР. Проаналізовано особливості формування та застосування методології збору інформації щодо соціально-економічних показників розвитку туристичної галузі. Визначено та схематично зображено рекомендовані критерії ефективності реалізації СТР країни. Сформульовано визначення таких понять у туристичній статистиці, як агреговані показники допоміжного рахунку туризму; допоміжний рахунок туризму; адміністративні дані; економічний аналіз туризму; валова додана вартість безпосередньо пов'язана із туризмом (ВДВТ); валова додана вартість у галузях туризму (ВДВГТ); валова додана вартість турпродукту; валова маржа постачальника послуг бронювання; валовий внутрішній продукт безпосередньо пов'язаний із туризмом (ВВПТ); туристичне споживання; туристичні витрати тощо. Визначено основні та допоміжні джерела збору інформації про стан туристичного розвитку країни/дестинації: показники туристичного збору; дані Державної служби статистики; дані Державної прикордонної служби; дані Податкової інспекції; дані Національного банку; дані маркетингових досліджень; дані мобільних операторів; дані закладів розміщення; дані туристично-інформаційних центрів; дані авіаперевізників, залізничних перевезень, автоперевізників, морських та річкових перевізників тощо; дані фахівців туристичного супроводу; дані відвідувань туристичних об'єктів, музейних установ, природних та історико-архітектурних заповідників тощо; дані туроператорів та турагенцій; дані туристичних Асоціацій та недержавних організацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43 + У9(4Укр)441.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|