Петренко В. О. Дослідження можливостей відновлення хребтової балки вантажних вагонів в районі шворневого вузла на основі вагона-зерновоза моделі 19-752 / В. О. Петренко, Д. І. Буліч // Залізн. трансп. України. - 2018. - № 4. - С. 27-36. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.На сьогоднішній день залізничний транспорт виконує значну частину роботи на ринку послуг, пов'язану з перевезенням. Основна і головна задача - підвищення рівня безпеки руху поїздів. Безпека руху, перевезення вантажу та його цілісність залежить насамперед від технічного стану вагона, а саме від цілісності його несучих металевих конструкцій. Більша частина парку вантажних вагонів ПАТ "Укрзалізниця" експлуатується за межами назначеного строку служби, що призводить до природного старіння та накопичення втомних змін у матеріалі несучих конструкцій, внаслідок чого виникають руйнування. Беручи до уваги однотипність виявлених тріщин на вагоні-зерновозі моделі 19-752 в районі клепаного з'єднання хребтової балки з заднім упором, ремонт яких непередбачений Інструкції по зварюванню та наплавленню при ремонті вантажних вагонів та контейнерів ЦВ-0119, а їх подальша експлуатація заборонена. Для максимального збільшенні терміну корисного використання наявних вагонів, що вичерпали термін служби але мають залишковий ресурс роботи який в наш час має велике значення було запропоновано та проведено модернізацію однотипних тріщин вагонів-зерновозів. Індекс рубрикатора НБУВ: О244-083.1/9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|